------------------------------------------
▶▶▶▶ Orwell ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Orwell IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ snyde kode glitch krystaller ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Orwell 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Spillede dette spil for et par år siden på pc'en. Var meget spændt på at se en mobilversion. Spilmekanikken er lige så god, og historien er fantastisk!
Elsker historien i dette spil. Kan du venligst udgive efterfølgeren til Orwell?
Sparklite Vaidmenų žaid. uicJeg elsker spillet på pc, så det var praktisk talt en no-brainer også at købe det på mobilen for at understøtte udviklerne af dette geniale koncept af et spil.
Efter den sidste klipscene, før du uploader den endelige dataklump, skal du trykke på 'øje'-ikonet. Gjorde at spille dette spil på mobilen så det værd.
Orwell Simulation nqwiOrwell Симулације hivHelt klart pengene værd
Fantastiske. Det bedste interaktive fiktionsspil, jeg har spillet i lang tid. Rigtig god historie, hvor du er en regeringssnoop, der går igennem folks personlige data. Jeg ville ønske det var længere og ville helt sikkert betale for en efterfølger!
Dette spil var spændende og sjovt, men det endte brat på en måde, der gjorde mig forvirret. Jeg var nødt til at læse turen igennem for at forstå, hvad der skete.
Miniaturebilledet af kvinden med åben mund er forfærdeligt, skift det venligst.
Absolut elskede dette! Normalt ikke fan af spil som dette, men Orwell var virkelig fantastisk.
Orwell Simulation vdwFantastiske. Kombinationen af en utrolig historie, fantastisk interaktion og vidunderlig UX/UI. Historien er flere lag og præsenterer sig selv som en historie, der aldrig slutter, der på en eller anden måde når en konklusion. Godt arbejde.
Jeg nød virkelig dette spil. Absolut værd at købe
Tidligere spillet på Steam og spillet på Android igen!
Orwell Симулације hivBogstaveligt talt 1984
Utroligt spil. Kan ikke sige nok. Migreret fra pc til mobil utrolig godt, og det virker så nyt og frisk. De gør et godt stykke arbejde med langsomt at introducere de mange elementer i spillet, så det ikke er overvældende, og hver mulighed er stadig brugbar. Så godt lavet. Så mange detaljer!
Slutningen var forvirrende på den anden side flot spil!
Fantastisk historie, fantastisk gameplay, det var også ret forfriskende, hvordan historiefortællingen forløb. Du vil ikke blive skuffet over dette spil. Håber det var mere intenst og længere, men alt i alt var det fantastisk!
Denne app giver en enestående og engagerende analyse af det moderne statslige sikkerhedsapparat, samt en spændende undersøgelse af dikotomien mellem sikkerhed og frihed generelt; den optager samtidig spilleren i historien, som den skaber, mens den fremsætter en fremragende og relevant pointe om moderne samfundstendenser. Grundlæggende er det rigtig godt.
Dette spil er fantastisk! Jeg spillede det først på min computer for et par år siden, og så efterfølgeren senere. Jeg elskede det så meget, at da jeg hørte det kom til mobilen, købte jeg det med det samme. Alle funktionerne i spillet er stadig tilgængelige på mobilen, og den måde, de redesignede Orwell-grænsefladen til mobil på, var meget godt udført. Jeg er så spændt på at se, hvad der ellers bliver lavet med serien!
Orwell Simulation nqwiSpillede først på pc, men lige så godt på mobil. En meget overbevisende historie om faldgruberne ved ubarmhjertig statsovervågning.
God kamp! Overrasket over, at det ikke er mere populært